Arabec Headder

login ar

Agoco Verbal Logo

تأجير طائرات لنقل مستخدمي الشركة من والي مواقع الحقول

اعلان عن مناقصة عامة

تعلن لجنة العطاءات الفرعية بشركة الخليج العربي للنفط  بنغازي – ليبيا ، عن إعادة طـــرح العطاء التالي:

اسم العطاء ثمن الكـراسة
تأجير طائرات لنقل مستخدمي الشركة من والي مواقع الحقول 2000 د.ل.

فعلى  كافة الشركات المتخصصة والتي لديها خبرة وكفاءة والراغبة في المشاركة العطاء ، استلام كراسة المواصفات الفنية والمالية بطريقة التسليم المباشر لمندوبيها الذين يجب عليهم ملء نموذج التسليم المرفق هنا حسب المشروع لإحضاره جاهزا لاحقا عندما يحين موعد التسليم، لتسهيل وتسريع الإجراءات. على الجميع الالتزام بما هو وارد في النموذج المستلم. علماً بأن موعد تسليم الكراسات هو الفترة الواقعة من

                                                    

الاثنين  15/05/2017 م وحتى يوم الاربعاء 17/05/2017 ممن الساعة 10:00 و حتى الساعة 12:00.

 تسحب كراسة مواصفات العطاء من المقر الرئيسي بالكيش – بنغازي ،قاعة رقم (02) باستراحة الشركة ، خلال ساعات الدوام الرسمــــــي، وذلك مقابل المبلغ المالي الموضح بالجدول أعلاه ، و الذي يدفع بصك مصدق غير قابل للترجيع ،  صادر عن أحد المصارف العاملة في ليبيا  لصالح شركة الخليج العربي للنفط ، ولا يسمح بسحب كراسة العطاء إلا للمتقدمين القادرين على توفير المستندات المطلوبة في هذا الإعلان، وفقاً للشروط الآتية:

  1. أن يكون المندوب عن الشركة مخول بسحب كراسة العطاء بموجب مستند رسمي صادر عن الجهة التي يمثلها مصحوبا بختم الشركة.
  2. على الراغب في التقدم للعطاء، إحضار مظروف به ما يفيد تخصص المتقدم وخبرته السابقة مدعومة بالمستندات في المجال المرغوب، وكذلك المستندات الخاصة بوضعه القانوني والمالي وفق التشريعات الصادرة في الخصوص، وذلك بالنسبة للجهات المسجلة في ليبيا وهي:
  • عقد التأسيس.
  • صورة من مستخرج السجل التجاري ( ساري المفعول ).
  • شهادة قيد بالغرفة التجارية ( سارية المفعول ).
  • رخصة مزاولة العمل ( سارية المفعول ).
  • شهادة إثبات سداد الضريبة ( سارية المفعول ).
  1. صورة من اتفاقية المشاركة - اذا سبق للشركة وان اندمجت او انضمت الي شخص معنوي اخر - مصدقة من السلطات المحلية المختصة او تلك بدولة المقر اذا كان في الطرف الاخر في اتفاقية المشاركة اجنبي ومعتمدة من السفارة الليبية بدولة المقر
  2. اذن مزاولة النشاط من الوزير المتخص بالنسبة للشركات الاجنبية.
  3. شهادة مشغل جوي
  4. شهادة صلاحية الطيران
  5. شهادة تسجيل الطائرة
  6. شهادة تأمين الطائرة
  7. شهادة صيانة الطائرة
  8. يقبل المشارك في العطاء ويسهل إجراء الزيارة الميدانية لمقر شركته من قبل مندوبي شركة الخليج العربي للنفط  المخولين للاطلاع على كافة الامكانيات المادية والبشرية المتوفرة لديه.
  1. يجب تقديم العرض في ثلاث (3) مظاريف منفصلة ، مغلقة بالشمع الأحمر ومختومة بختم مقدم العرض ، مع بيان إسم العطاء وإسم الجهة المشاركة على كل مظروف بخط واضح . يحتوي المظروف الأول على عرض مالي مسعر مــن  أصل + صورة  والمظروف الثاني يحوي عرضاً فنياً من  أصل + صورة (دون سعر وإلا يرفض إذا احتوى سعرا) تقديم العرض الفني يكون حسب المواصفات المطلوبة مرفقا به التخصص والخبرة السابقة في مجال العمل المذكور مدعمة بالمستندات و البيانات والمعلومات اللازمة.    ويتضمن المظروف الثالث عرضاً مالياً غير مسعر (دون سعر وإلا يرفض إذا احتوى سعرا) يحتوي على الشروط المالية و طريقة الدفع المطلوبة مع ضرورة الموافقة التامة على الشروط العامة لشركة الخليج العربي للنفط كشرط أساسي للمشاركة في العطاء. ويكون هذا العرض من أصل + صورة. كما يجب أن تكون صلاحية العرض ثلاثة (3) أشهر على الأقل من تاريخ الإقفال المبين في هذا الإعلان.
  1. الضمان الإبتدائي قدره 0.5 % من إجمالي قيمة العرض المقدم، ويجب تقديمه كصك مصدق أو خطاب ضمان مصرفي غير مشروط وغير قابل للإلغاء صادر عن أحد المصارف التجارية العاملة في ليبيا او معزز من خلال مصرف أوروبي من الدرجة الأولى ومبلغ للشركة من خلال المصرف الليبي الخارجي بظرابلس أو من خلال المصرف  البريطاني العربي التجاري بلندن، لصالح شركة الخليج العربي للنفط ، و يجب الا تقل مدة سريان خطاب الضمان عن ستين يوم من انتهاء صلاحية العرض المقدم و يسلم في مظروف منفصل ومغلق بالشمع الأحمر. وسيتم ترجيع الضمان الإبتدائي لمن لا يرسوا عليهم العطاء.
  1. تقدم العروض خلال ساعات الدوام الرسمي ، إلي لجنة العطاءات الفرعية بمقر شركة الخليج العربي للنفط الكيش -  بنغازي -  قاعة رقم (02) باستراحة الشركة في موعد أقصاه يـوم الاثنين  الموافق  19/06/2017 م الساعة 14:00.
  1. سوف لن يقبل إي عرض لا يلتزم مقدمه بالإجراءات الواردة أعلاه وإن أقل الأسعار لن يكون المعيار الوحيد للإرساء ، ولشركة الخليج الحق في إلغاء العطاء دون ذكر الأسباب  كما لا تتحمل شركة الخليج أية مصاريف تكبدها المشارك جراء إلغاء العطاء .
  1. لأي استفسارات يمكن الاتصال بلجنة العطاءات الفرعية على النحو التالي:

شركة الخليج العربي للنفط – صندوق بريد 263

لجنة العطاءات الفرعية – قاعة رقم (02) باستراحة الشركة

هاتف: +218 61 2228931-40 داخلي:4682

بريد الكتروني:    عنوان البريد الإلكتروني هذا محمي من روبوتات السبام. يجب عليك تفعيل الجافاسكربت لرؤيته.

ملاحظة : تكون المراسلات باسم رئيس لجنة العطاءات الفرعية.

 

============================================================

Sub Tender committee of Arabian Gulf Oil Company (AGOCO), Benghazi- Libya.  Announces of bid the tender to:

Project Title Booklet Price
RENTAL OF AIR CARIRS  MEANS(EQUIPPED AEROPLANES) TO WORK FOR ALL AGOCO COMPANY SITES 2000 L.D

So, to all qualified, Specialized Companies only which have previous experience in this field and which have the intention to submit to this tender. Booklets handing will be during the period from Monday 15/05/2017 to Wednesday 17/05/2017 between 10:00 to 12:00. And handing will be to their representatives who have to fill the receiving form (available with announcement in www.agoco.com.ly and www.noclibya.com.ly) ahead, before coming to receive booklets to ease and speed the process.

Specification booklets are to be obtained from Meeting room No(2), company guest house Company Main Building – Elkish, Benghazi, against payment as mentioned in the above table, paid through non refundable certified cheque (From a Libyan bank) Credited to Arabian Gulf Oil Company (AGOCO).Booklets will not be submitted to other than the qualified capable bidders which are able to submit required documents by this announcement, according to the Following conditions:

  1. Representatives have to be authorized through official letters from their Companies Accompanied stamp.
  2. Who desire to bid has to present his qualification and past experience, supported with documents in the related Field. Also legal and financial documents, according to the prevailing laws for those registered in Libya, have to be submitted. These are :
    1. Decree of formation.
    2. Valid Commercial registration.
    3. Valid registration Certificate from Chamber of Commerce.
    4. Valid working permission.
    5. Valid proof of tax payment.
  3. A copy of the participation agreement if the company has already merged or joined another legal person, certified by the competent local authorities or affiliated with the headquarters country if the other party in the foreign participation agreement is accredited by the Libyan embassy in the headquarters country
  4. Permission to practice from the competent minister for foreign companies
  5. Air Operation Certificate.
  6. Certificate of Airworthiness.
  7. Certificate of Registration.
  8. Certificate of Maintenance.
  9. Insurance Certificate.
  10. Participant in this tender have to facilitate site visit to the headquarters of his company by representatives of the Arabian Gulf Oil Company authorized for all Air plane and human resources available to him.
  11. Bid to be submitted in three (3) separate, red wax sealed, envelopes stamped from bidder, indicating tender name, and participating bidder name to be indicated on each envelope. One envelope is commercial Composed of one original + one copy. Second envelope is for technical (one original + one copy) does not contain price otherwise, it will be rejected). Validity should be, at least, three (3) months From the Closing date. Third envelope is un-priced commercial offer( does not contain price otherwise, it will be rejected ) has to contain the required payment conditions with the necessity to agree on all AGOCO general terms and conditions to participate in the tender, composed of one original + one copy ,and attached with it is a Bid bond.
  12. Bid bond value is 0.5% from bid total price and must be submitted as a certified cheque or as an irrevocable, unconditional and confirmed letter of Guarantee or Stand- by Letter of Credit issued from one of the Libyan Commercial Banksor through a First class European Bank confirmed and advised to the company through Libyan Foreign Bank (LFB)- Tripoli, or through British Arab Commercial Bank (BACB)-London and valid for sixty (60) days From the expiry of the offer submitted. Bid bond shall be delivered in a separate envelope sealed with red wax. This bid bond will be returned to those who are not awarded the tender.
  13. Bids have to be submitted during the official working hours, to Sub Tender Committee – Arabian Gulf Oil Company – Meeting room No (2) company guest house Elkish- Benghazi-before Monday 19/06/2017  at 14:00 o’clock.
  14. Any bid which does not comply with the above mentioned conditions will be rejected. Low price is not the only controlling factor in evaluation. AGOCO reserves the right to cancel the tender without obligation to give any reason for such cancellation.
  15. For any inquiries, please contact Sub-Tender Committee on the following address:

Arabian Gulf Oil Company

P.O.Box:263

Meeting room No (2), company guest house

Tel: +218 61 2228931- 40, Ext: 4682

E.mail: عنوان البريد الإلكتروني هذا محمي من روبوتات السبام. يجب عليك تفعيل الجافاسكربت لرؤيته.

Note: All correspondences must be addressed to the head of Sub Tender

          Committee of Arabian Gulf Oil Company.

Sub-Tender Committee

Arabian Gulf Oil Compan

نموذج تسجيل الدخول